Systeryster

Det är stunder som denna som får mig att inse hur mycket jag egentligen saknar dig min allra käraste syster.
Jag må ha tagit dig för givet, men en sak är säker och det är att jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Nu när du flyttat och lever ditt liv och jag lever mitt inser jag hur mycket jag saknar dig och får mig att tänka på att jag kanske borde ha gjort något åt att vårar relation inte är så bra.
 
Snart blir det att gå och sova, en måndag väntar imorgon en ny vecka nya tag.
Har varit en galet nice helg må jag säga.
Men tillbaka till verkligheten och skolan, skratt och gråt.
Glad och gladare.
Jo skolan må va tråkig men, mellan lektionerna så äger den.
Skämmer alltid ut mig i matsalen, menmen who cares I'm whoever i am.
fuck that bitch!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback