Så var den söndag igen...

 
 
Ja då har man vaknat till liv ännu en dag och idag var det den jobbiga dagen söndag.
Ja, idag blev det scones till  frukost det var gott. 
Gårdagen var väldigt trevlig, emsan kom hit en stund och sen så åkte vi till alex och kolla på film och prata och hade det trevlans.
Efter det blev det bomhus en stund sen blev det halv tolv bussen hem och fylleskallar som det skrek om det och ta det bokstavligt för det skrek väldigt om dom hela bussresan hem var det folk som skrek.
Oskar i min klass satt på bussen och skrek att busschuffören skulle stanna för Andreas hade missat bussen med typ 30 sek.
Förstår hur surt det borde känts för Andreas.
Ja men då kom man hem runt tolv och så kika man på en film och sen blev det att sova.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Ska väl fortsätta städa så det blir städat någongång det här året så ska jag verkligen försöka att hålla efter så jag kan få en ny säng, en ny lampa och nya tapeter.
Skulle kännas jäkligt skönt faktiskt så ska försöka att göra det nu.
Vi får väl se hur det går men det går nog bra om jag bara är envis och städar minst en gång i veckan.
Det borde jag finna tid till, även om det inte är så kul.
Får finna lite pluggtid idag också för behöver läsa lite.
Jag behöver räkna klart det jag inte hunnit på lektionerna i veckan.
På torsdag får man Datorn, det ska bli skönt tycker jag så kan jag ha en dator och ha alla saker på, så behöver jag inte skriva allt på papper, för ibland ser jag inte vad jag själv har skrivit,det är lite av ett problem men det blir väl bättre har ju inte skrivit på papper på lite mer än ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback