trött..

jag hade prexis skrivit klart der gär inlägget jag tänker skriva nu så kommer internet och säger att jag inte är inloggad typiskt jobbigt. så dagen har bestått av skola till 15.50 klipp och klistra sista lektionen, jag går ju faktiskt barn och fritid då får man leka på lektionerna hehe.. sedan var kom emelie precis när jag slutat så jag gick med henne hem se blev det stan och emelie lämna tillbaka sina jeans och jag hittade till slut efter mycket letande en jacka på vero moda där jag aldrig handlar. skitsnygg och ganska varm också. sedan blev det middag och det var spaghetti och köttfärssås gottgott i magen. så åkte jag och mamma och övningskörde det gick faktiskt ganska bra så nu har jag kikat på X faktor och käkat glass, nu är det fotboll som gäller cluj- man united :) men ska nog inte se hela har sovmorgon imorgon så den vill man ju utnyttja.

sötrambooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback