STUM

Ja, i helgen kom det efterlängtade stum. Jag tror att jag kanske hade lite för höga förväntningar. för jag tyckte att de gudstjänst/mässa -orna jag var på (var inte på den sista) var väldigt annorlunda mot dom läger gudstjänst/mässa jag varit på förut. Det som var annorlunda på fredagen var nog att den var lång och det var många nya som inte hade varit på ett sku event förut och jag tycker att "bandet" skulle ha styrt upp sångerna mer för många av sångerna var nya och det är kul med nya sånger om man får en chans att lära sig dom jag vet hur dom låter nu men jag vet inte hur man ska sjunga. Sen var den gudstjänsten väldigt lång och det har jag förståelse för nu när dom berättat att dom inte trodde det var så många som ville ha personlig förbön. Lördagens Power-mässa var bara skum. Det var så att det skulle vara power och ja det var lite power och så antar jag men inte så coolt som jag trodde att det skulle vara. det var många låtar och så men samma som på fredagen.och sedan var dom som hade valt körsång påworkshopen på förmiddagen på lördagen var med och sjöng det var ganska kul men sen predikan vara bara kaos för man förstod inte var det var för de som hade haft teater worksopen spelade upp den och sedan de som hade återskapande och måla så snubben som höll i det pratade om det jag förstod ingenting av det egentligen men det var kul men det passade inte direkt in in mässan. Det var mer som en show som dom  upptredde bara ingenting för mig helt enkelt men andra kanske tyckte att det var givande och kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback