Onsdaaaag!!

Tjena! idag är det en ganska bra dag. Jag är i skolan och inget har misslyckats än.
Men jag har en jävla konstig känsla i kroppen. Den är inte glad på något sätt den är bara fel och jag vet inte vad den beror på eller vad jag kan göra åt det.
Det kan delvis vara att nästa vecka är det ett år sen käraste Tim försvann.
Ja, det var hemskt och jag tror knappt att det har gått ett år men det har det tydligen gjort men det känns mer som en månad.
Jag vet inte hur det kan kännas så fel att det gått ett sånt långt tag och sen känns det så fel jag vet inte vad jag ska göra. Det är så förbannat svårt. Jag saknar dig så himla mycket jag förstår inte hur man kan sakna någon så mycket som jag saknar dig.
Jag har inte en aning om hur det kan vara så svårt att förstå att du är död, död som en litet barn du har gått minste om så mycket men ändå så har du fått mer än andra inte har fått.
Älskar dig och saknar dig pusspuss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback