CEPE måndag....................................................................................

Efter en soft helg så var man i skolan igen.
Vi hade klassråd och klassens stjärna hon som kommer bli något stort i framtiden var ordförande. Vi var inte så pepp så här på morgeenen så hon antog att vi inte hade något att säga på de flesta punkterna.
Sedan så blev jag så less när vi fick veta att vi ska flytta till P7 nästa ÅR... ååå 7mil bort ju kommer ju ta en timme att komma till skolan på vintern... så less, så är det 3 mil till lunchen... assåååå orkar inte flyttaaaaaaaaaa less....
Idag ska jag ner på UM efter skolan måste ha nya p-piller..... eller fler iaf mina funkar ju bra när jag tar dom i tid.
Sedan måste jag hitta på något att träna tills januari och efteråt också det funkar inte att jag dansar en gång i veckan och gör något fysiskt 2 gånger i veckan i skolan. jag måste träna på riktigt. så jag blir stark och så att min nacke inte knakar när jag vrider på huvudet. Jag måste också lära mig att spara pengar så jag kan åka till london på höstlovet nästa år med min älskade vän :) eller någon annan stans och löshår måste jaag också köpa :) om jag bara lär mig spara så är det väll ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback