AVGÅ!!

Skolan kan avgå hela skiten kan avgå lärarna och allt ingenting är bra.
För det är ju så kul att sitta aldelles själv i skolan i 2 timmar. HATA HATA HATA ORKAAAAR INTE.
Men hoppas det blir bättre ikväll när älskade Emelie kommer hem till mig!
Dagen har varit kaos började med att jag ramlade typ 15ggr när jag gick till skolan och sen gjorde vi inte så mycket på lektionen. Sen så skulle vi på nån konstig julmarknad i P2 den var inte kul sen kolla på en film som var konstig för klassen hade sett halva så vi började i mitten förstår ingenting om vad den handlar om jag tänker då inte göra uppgiften då. förstår ju ingenting vad filmen handlar om eller vad jag ska tänka på då. Så slutade vi 11.50 och lektionen börjar 14.00 kulkulkul hora vad less jag blir vill bara gå hem och gå i ide det är en sån hemsk dag och jag älsakr snö det är det bästa vädret tycker jag vinter är bäst men jag blir så less att jag så ofta får vänta i 2 timmar alldelles själv får sitta och vänta på att jag ska ha lektion på fredagar.
Dagen har varit skit h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback