11 månader!

Det är nu 11 månader sedan du försvann från oss, det var 11 månader sedan jag kramade dig och sa vi ses om några timmar.
De några timmar blev en evighet.
En evighet för mig jag kommer inte träffa dig på sån lång tid men min vänskap för dig kommer att vara den samma.
Jag kommer aldrig släppa dig min älskade vän.
Jag saknar dig, jag älskar dig 11 månader 11 månader 11 månader har du varit borta borta från livet det är tungt det är svårt men jag vet att både jag, du och alla andra kommer att klara det jag vet det.
jag kan nu klara att gå till kyrkan din begravning hölls med prästen som höll din begravningsgudstjänst utan att gråta jag kan tänka på dig men jag fäller inte samman av det jag kan tycka det är okej.
jag är kristen och om jag vill ha mitt liv så måste jag kunna gå in kyrkan och möta den präst som var där när jag tog farväl av dig.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta där du kommer finns nu och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback