I HATE YOU

I hate yo I hate I hate you!!! How can you do this to me I thought that I was your best friend.
Att det alltid ska vara så svårt med dig jag trodde att den här gången skulle det vara annorlunda. Men där hade jag fel jag trodde du ville vara min vän men för att vara en vän måste jag kunna lita på dig och det är något jag gör mindre och mindre efter fredagen. Jag förstår inte hur du kunde göra så mot mig igen och igen jag förstår inte att du har hjärta till det. Att bestämma saker och sen inte tala om att du inte tänker dyka upp ge mig falska förhoppningar att den här gången kanske det går men det gör det inte du är en problematisk människa och jag kan inte förstå att någon skulle tycka om den problematik att träffa dig man ge och ge men man får ingenting tillbaka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback