Förra veckan var lite av jobbigt så att säga

I torsdags så var det 1år sedan Tim dog. Jag ska försöka berätta om den natten nu. Alla mediaevelver och lärare va på skolan och vi skulle ha en sån trevlig natt som vi alla hade sett framemot i flera veckor. sen på några timmar förändrades allt. Vi började bli oroliga runt 8 sen var vi oroliga tills vi fick reda på att du var död och då gick vi nästan under allihopa. När lg berätta det runt 2 på natten blev vi så sjuuuukt ledsna jobbigt som fan var det. sedan så 
 
 
 
 
 
 
Min livsdröm är att ha sex med Alexander William Gaskarth är/om jag har gjort det då är mitt liv fulländat ja det kanske är en konstig dröm men det är något jag drömmer om att sätta på Alex.
 

Idag så är jag helt ensam hemma eftersom mamma är i östersund och pappa ska repa på slottet... sååå kul.... haha nä... vill åka skidor idag men det är så långt till hemlingby men skidor är det bästa jag vet. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback