tråkig söndag...

Tyckte att jag var vacker så tänkte att ni ville se.. hihi 
 
Hela den här veckan har varit konstig tycker jag kom hem i månadags så då gjorde jag inte så mycket. 
Sen på tisdagen och onsdan så var jag med emsan. 
Så började skolan på torsdagen och skolan verkar galet najs. 
Den har gjort ett verkligt gott intryck på mig, vi ska få våra  datoren på månad eller tisdag så vi får se hur det bli ska bli rikitgt skönt det.
Helgen har varit väldigt tråkig har inte direkt velat åka någonstans så har bara varit hemma och kollat på film och så när mamma och papa har varit borta. 
Idag skulle jag knaske ha träffat emsan vi får se om det blir av. 
Imorgon är det skola igen och jag är relativt frisk nu :D 
// jonnii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback