Tisdag! Dagen då det händer

Idag ska Chaco opera ögonen så jag hoppas verkligen att det blir bättre. Han har inte lidit av det men alla blir så rädd för honom när han har sett ut som han gör med rosa böldar i ögonen. Hoppas att han blir fin och bra i ögonen efter operationen. Måste gå och fixa pengar imorgon typ så det är klart innan jag åker så jag har euro. Köpa presenter till syrran och mormor också. Eftersom dom fyller år när jag är borta, och sen så får jag inte träffa min syster på ett tag men får väl åka ner till Linköping och hälsa på. Jag kommer sakna henne hon är ju trots allt min stora syster. Ska träffa E om ett tag när hon har kommit hem från stallet och ja.. :) så får vi se vad vi ska hitta på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback